Veelgestelde vragen

Bezorgen jullie ook?
Wij hebben een vaste koerier die ook voor ons rijdt. Zo kan er flexibel om worden gegaan met bezorgdagen en tijden.

Geven jullie garantie op de gekochte meubelen?
Als een meubel vanuit de showroom wordt verkocht geven wij hier geen garantie op. Veel meubelen komen bij ons uit de partijhandel, vandaar de lage prijzen. Hier kan dus af en toe iets kleins aan mankeren. Op bestelde meubelen zit altijd fabrieksgarantie. Tevens is er de mogelijkheid om een garantie pakket bij het meubel aan te schaffen zodat er ook garantie is wanneer er onverhoopt iets met het meubel gebeurd (denk aan inzakken, doorzakken, vlekken, losrakende naden).

Kan er bij jullie gepind worden?
Ja dat kan. Wij nemen contact geld aan, maar er mag ook gepind worden of worden overgeboekt.

Kan ik in meerdere delen betalen?
Ja dat kan, maar het meubel wordt pas bezorgd wanneer het gehele bedrag betaald is.

  • Is bezorging mogelijk?
    • Jazeker! Bezorgen is mogelijk.

      Omdat wij meestal grotere en zwaardere artikelen verkopen is bezorgen een gewenst iets. Wij bezorgen, in overleg, middels een externe partij of op de vrijdagen in de even weken. Vraag naar de mogelijkheden in onze winkel.

  • Staat op de website of Marktplaats iets NIET wat u juist wel zoekt?
    • Laat het ons weten en doe een terugbel verzoek. Wij kunnen u, indien wij het artikel later binnen krijgen, bellen!

  • Zijn jullie makkelijk te bereiken met de auto?
    • De winkel is op ongeveer vijf minuten afstand gelegen van de snelweg. Dat maakt het extra aantrekkelijk om bij ons langs te gaan. Indien u een reisplanner fijn vindt, klik dan op routebeschrijving onderaan de webpagina of bekijk de kaart op onze contactpagina. Dan wordt u naar Google Maps gestuurd. Daar kunt u uw reis plannen.

De beste merken uit binnen- en buitenland

0